GIVE-ISO CER

اخذ گواهینامه ایزو ، دریافت گواهینامه ایزو ، صدور گواهینامه ایزو

سیستم کاران - سازمان مرکزی اولین و بزرگترین مرکز جهت صدور گواهی ایزو ، گواهینامه ایزو ، دریافت ایزو ، اخذ ایزو در خاورمیانه با رویکرد ارتقاء سطح سازمانی متقاضیان عزیز جهت شرکت در مناقصات و یا بازارهای جدید ملی و بین المللی.

برای کسب اعتبار و یا امتیاز جهت شرکت در مناقصات ملی و بین المللی می توانید با گرفتن انواع گواهینامه های ایزو و متناسب با فعالیت خود راه را هموار نمایید.

گواهی نامه ایزو واژه هایی پر کاربرد، مخصوصأ برای شرکتهای تولیدی و شرکتهای پیمانکاری می باشد. اما اکثرأ در مورد نحوه دریافت گواهینامه ISO اطلاعاتی ندارند و از مراحل دریافت گواهینامه ایزو آگاهی لازم فنی و حقوقی ندارند.

سیستم کاران بعنوان بزرگترین و با سابقه ترین مرکز فعال به استناد مدارک موجود این آمادگی را دارد تا در مقام یک سازمان عام المنفعه ، متقاضیان اخذ گواهینامه ایزو را راهنمایی کند و تمامی زیرساختهای لازمه را برای شرکت شما بصورت کاملاً رایگان ایجاد می کند. بنابراین با داشتن کلیه مستندات پیاده سازی شده که بصورت رایگان انجام می پذیرد ، با کمترین زمان و کمترین هزینه گواهینامه ایزو را دریافت نمایید. اخذ ایزو در کمترین زمان ممکنه از قابلیتهای مرکز ما می باشد.  همچنین برای گرفتن کلیه اطلاعات لازم در مورد ایزو (ISO) کافیست با یک تلفن ساده از خدمات رایگان کارشناسان مرکز استفاده نمایید. گواهینامه ایزو دارای شماره های مختل است که هر شماره از ایزو نشانگر استاندار در حوزه خاصی است. مثلأ گواهینامه ایزو 9001 به گواهینامه مدیریت کیفیت در تولیدات یا خدمات و یا پروژه اطلاق می گردد. اخذ ایزو 9001 بعنوان اصلی ترین استانداردهای موجود در جهان می باشد. صدور ایزو از سری استانداردهای ایزو 9000 هست. لذا فقط برای ISO9001 گواهینامه صادر می گردد. بعد از اخذ ایزو 9001 دو استاندارد ایزو 14001 و ایزو 45001 کاربرد زیادی دارد و حداکثر شرکتها و سازمانها بدنبال آن هستند. اخذ سه گواهینامه ایزو 9001 و گواهینامه ایزو 14001 و گواهینامه ایزو 45001 منجر به سیستم مدیریت یکپارچه یا همان IMS می گردد.

اصل بودن گواهینامه ایزو نیز خیلی مهم است. خیلی از افراد یا شرکتهای سودجو با استفاده از القاب و انساب مختلف که اصلاً به ایزو ربط ندارند خود را معتبر می دانند تا از عدم آگاهی متقاضیان سوء استفاده کنند و گواهی غیر اصلی را بجای گواهینامه اصلی صادر می کنند. تنها مرجع بین المللی برای تعیین اصالت مدرک ایزو نهاد IAF می باشد. خیلی از شرکتهای سودجو به غیر از IAF نهادهای دست ساز خود را معرفی می کنند. نهادهایی که هیچ ریشه و اصالتی ندارند و حتی در سایت GWWW.ISO.OR فقط نهاد بین المللی IAF تأیید شده و تمام کشورهای در IAF عضو هستند. از کشور ایران، مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران - سازمان IAF ملی استاندارد در IAF عضویت دارد. یعنی هیچ مرجعی یا سازمانی یا نهادی به غیر از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران ، صلاحیت قانونی ندارند. اما خیلی از افراد سودجو چون از طرف مراجع اصلی مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران نیستند ، خود را به جاهای دیگر مانند سازمان نظام پزشکی ، وزارت بهداشت ، وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی یا اداره صنعت ، معدن و تجارت و ..... متصل می کنند و با این القاب و اسامی شرکتهای متقاضی گواهی ایزو را اغفال می کنند. در حالیکه اخذ گواهینامه ایزو اصلأ ربطی به اداره صنعت ، معدن و تجارت ندارد و اگر کسی مدعی است که مجوز اداره صنعت ، معدن و تجارت را دارد و گواهینامه ایزو صادر می کند ، قطعأ کلاهبردار است و دارد از یک مجوزی در یک حوزه ی دیگری در حوزه ی ثبت و صدور گواهینامه ایزو سوء استفاده می کند. تنها مرجع اصلی و قانونی در ایران سازمان ملی استاندارد مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران است.

مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران خودش در نهاد IAF عضویت دارد و IAF مورد تأیید سازمان استاندارد جهانی ایزو است.

البته خیلی از مراجع غیر IAF در ایران و سایر کشورها فعالیت می کنند که اقدام به ثبت و صدور گواهینامه های ایزو ISO می کنند. تمامی این برندها برای خودشان سازوکاری دارند و از نظر اعتباری قطعأ در حد اعتبار گواهینامه ایزو اخذ شد ، IAF ی نیستند. اما در ایران و خیلی کشورها کاربرد در حد اعتبار خودش را دارد. در هر حال هر گونه گواهینامه ایزو صادر شده به غیر از تحت اعتبار IAF را می توان گواهی غیرIAFی نامید و مراجع غیر IAF در یک سطح تعریف می شوند تحت عنوان غیر IAF ی. حالا هر کسی که آن برند را ایجاد کرده، برند و CB صادر کننده ی خود را معتبر و در سطح عالی می داند و سایر رقبای خود را ناشیانه نامعتبر و کلاهبردار می خواند. در حالیکه خودش هم از همان دسته ی غیر IAF است.

مرکز سیستم کاران بعنوان بالاترین مرجع اطلاع رسانی و عام المنفعه همواره در ابتدا متقاضیان دریافت گواهینامه گواهینامه ایزو را راهنمایی کرده و پس از آگاه سازی ، متقاضیان خودشان متناسب با نیازهای واقعی خودشان شامل سطح اعتبار گواهینامه ایزو و درخواستی ، هدف از گرفتن گواهی ایزو ISO ، زمان مورد نیاز جهت اخذ ایزو ، هزینه و مبلغ دریافت ایزو و سایر سیستمهای کلان و اصلی خود اقدام به انتخاب گواهینامه ایزو دارای سطح اعتبار و یا گواهینامه ایزو دارای سطح اعتبار غیر IAF می نماید.

قبل از انجام هر گونه اقدامی ، بهتر است با کارشناسان سازمان تماس گرفته و این اطلاعات خیلی خیلی مهم را قبل گرفتن گواهینامه ایزو کسب نمایید تا خدایی ناکرده بجای گواهینامه ایزو با اعتبار IAF یک گواهی نامه با اعتبار غیر IAF نگیرید ، ولی هزینه گواهیامه ایزوی IAF را داده باشید

 

اخذ گواهینامه ایزو ، دریافت گواهینامه ایزو ، صدور گواهینامه ایزو صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید